Ma: 2024. április 16. kedd - Csongor napja
Kirándulás a Tátrában
2016-10-11

2016.10.07.

Múlt pénteken csodás élményekben lehetett része annak a 42 diáknak-köztük nekem is-és 3 tanárunknak, akik részt vettek az iskolánk által szervezett kiránduláson. Megérte órákig a buszon zötykölődni, hiszen amint a már havas csúcsok közelébe értünk, lélegzetelállító látvány tárult elénk, majd kiszállva a buszból megérezhettük a friss hegyi levegőt, amelyet szinte harapni lehetett. A Hernád-áttörés 14 km hosszú szakaszán tett túránk során gyönyörű, tiszta patakokat, a szép őszi erdőt csodálhattuk meg, majd kiérve egy szakadékhoz, megpillantottuk a káprázatos természetet, a Tátra csúcsait és az erdő sárgás-zöldes élénk őszi színeit, amely láttán szóhoz sem tudtunk jutni. Mesebeli tájakon járhattunk és közben érdekes történetekkel szórakoztatott bennünket idegenvezetőnk. Az összes résztvevő számára hatalmas élmény volt mindezt átélni!

Kecskés Laura

2016.október 7-én elindultunk mesés kirándulásunkra a Tátrába. A buszút hosszú volt és fárasztó, de megérte a várakozást, hiszen amikor megérkeztünk csodás táj fogadott. A fákon az élénkzöld levelektől az arany barnáig mindet megtalálhattuk, és az erdőillatú avarban öröm volt sétálni. Mellettünk kristálytiszta hegyi patak csordogált, amely végigkísérte utunkat.
Kirándulásunkon volt mikor fárasztó emelkedőkön kellett átvágnunk, de ezek a pillanatok is csodás élményként maradtak meg bennem. Mikor a hegy tetejére felértünk és lenéztünk a mélybe, olyan élményben volt részem, mint még sohasem! Körülöttem domborodtak az őszi színekben pompázó hegytetők, néhányra már lehullott az első hó is. Alattunk pedig kis tisztás terült el, amit gyönyörű, zöld pázsit borított

A Tátrában tett kirándulás csodás élmény volt számomra, és remélem, hogy máskor is eljuthatok ebbe a csodálatos, varázslatos környezetbe.
Boda Léda

Október elején péntek kora reggel indultunk, a két évvel ezelőtti utunkról jól ismert idegenvezetőnkkel, Ferivel Szlovákiába. Hat óra buszút után érkeztünk el célunkhoz, és indultunk meg túránkra.  A Hernád völgyében a patak mentén haladva tettük meg a hosszú és fárasztó utat, de teljesen megérte. Mindenki élvezte a csúszós, gyökeres utakat, a faléceket és a kis hidakat a patak vize fölött, és persze a lélegzetelállító kilátást a hegytetőről. A nap végén elcsigázva, de gyönyörű élményekkel telve indultunk haza.
Hudák Eszter

Képtár:
Az oldal készült 2013-ban.